Ceragem a purtat un dialog cu profesorul Teixeira, un strateg de marketing de renume mondial, despre exemple inovatoare de management în afaceri.
Recent, Ceragem a organizat o întâlnire la care au participat profesorul Teixeira, CEO-ul Lee Kyung-soo și principalii membri ai conducerii, pentru a discuta despre direcțiile de dezvoltare ale industriei globale de sănătate și despre strategiile de marketing centrate pe client. În special, în contextul în care transformarea digitală și strategiile axate pe experiența clientului devin factori-cheie ai competitivității, strategia integrată de marketing a Ceragem – care leagă marketingul experiențial offline cu parcursul de cumpărare online – a atras un interes deosebit și a fost evaluată pozitiv de profesor.
Ceragem încearcă să depășească statutul de simplu producător de dispozitive medicale, lucrând pentru a simplifica structura complexă pe care clienții trebuiau să o parcurgă pentru a beneficia de îngrijirea necesară pe piața sănătății. Prin strategia de decuplare (decoupling), compania urmărește să reducă inconvenientele clienților și să le permită să beneficieze, chiar din propria locuință, doar de tipul de îngrijire dorit, prin intermediul soluției „7 Care Solution” pentru „Casa sănătoasă a viitorului”. Acesta este considerat un exemplu reprezentativ de strategie de decoupling, întrucât reproiectează traseul clientului astfel încât să elimine etapele nedorite și să ofere rapid doar valoarea dorită.
Un reprezentant Ceragem a declarat: „Întâlnirea cu profesorul Teixeira a reprezentat un moment important pentru a evalua strategia noastră de experiență a clientului dintr-o perspectivă globală și pentru a identifica o strategie de extindere internațională mai rafinată. În continuare, ne vom concentra pe comunicarea cu piața pe baza valorilor esențiale centrate pe consumator.”