CERAGEM, o companie globală de îngrijire a sănătății la domiciliu, a fost selectată pentru prima dată în categoria aparatelor de uz casnic în cadrul sondajului „ Cel mai recomandat Brand de consumatori în 2021  ”, găzduit de Korea Management Association Consulting (KMAC).

Celebrând a 6-a aniversare în acest an, „Cele mai recomandate mărci de către consumatori” este un sondaj care evaluează mărcile din punctul de vedere al recomandărilor.Acest sondaj a fost realizat prin chestionarea a 11.000 de consumatori interni cu privire la intențiile de recomandare ale mărcii pe care le-au testat dar întrucât comunicarea non face-to-face a devenit mai activă în acest an, am măsurat și efectul din gură-n gură prin canalele Social Media.În acest sondaj, Ceragem a fost desemnat ca un brand care a primit recomandări puternice ale consumatorilor ca recunoaștere a produselor și serviciilor sale diferențiate orientate către client.

Între timp, Ceragem a oferit o valoare diferențiată a „unui brand care permite întregii familii să îngrijească sănătatea împreună acasă” prin intermediul dispozitivelor medicale, cum ar fi „Master MB”. În plus, prin „serviciu de testare la domiciliu”, „serviciu Ceracare”, un serviciu de vizită la reședința și „Ceragem Well Cafe”, un spațiu complex de testare, toate activitățile de servicii, de la testarea produsului la managementul după achiziție, sunt operate având în centru clienții.

Un oficial al Ceragem a spus: „Este și mai semnificativ faptul că am primit recenzii bune de la consumatori într-un moment în care ne îndreptăm întreaga activitate către managementul orientat către client.” „Vom continua să devenim un brand care oferă cea mai bună calitate și cele mai bune servicii pentru satisfacția consumatorilor. “.