decembrie 6, 2021
Ceragem a anunțat pe data de 30 că a fost selectată ca o companie excelentă în „Indexul de protecție a consumatorilor din Coreea (KCPI) 2021”, anunțat de Korea Management Association Consulting. În această evaluare legată de protecția drepturilor consumatorilor, Ceragem a fost singura companie de electrocasnice pentru îngrijirea sănătății care a primit o evaluare excelentă.
Indicele de protecție a consumatorilor din Coreea (KCPI) este un indice care arată cât de mult simt consumatorii ca le sunt protejate drepturile de către fiecare companie.
Pentru această evaluare, au fost chestionate un total de 12.785 de eșantioane în rândul bărbaților și femeilor adulți cu vârsta cuprinsă între 20 și 60 de ani din 17 orașe și provincii din țară care au achiziționat sau au folosit produsul sau serviciul în ultimii doi ani.
Ceragem a primit evaluări bune atât în categoria „Protecție a consumatorilor”, care măsoară gradul de protecție a consumatorului înainte și după cumpărare, cât și în categoria „Managementul real al consumatorului” legat de plângerile consumatorilor și tranzacțiile neloiale.
Ceragem a depus diverse eforturi pentru a proteja drepturile consumatorilor, cum ar fi extinderea oportunităților de experiență anterioară și modernizarea serviciilor post-asistență.
În plus, operăm un „Serviciu de experiență acasă” pentru clienții care doresc să experimenteze produsele confortabil acasă și lucrăm pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor.
Un oficial de la Ceragem a spus: „Această selecție de companie excelentă în Indexul Protecției Consumatorului este rezultatul eforturilor de a realiza un management orientat spre consumator, cum ar fi extinderea oportunităților de experiență și consolidarea serviciilor de asistență ulterioară achiziției, care au condus la satisfacția reală a consumatorilor. „O să ne străduim să avem în continuare cele mai bune servicii pentru clienții noștrii”, a spus el.