CERAGEM, o companie mondială de îngrijire a sănătății la domiciliu, a fost clasată pe primul loc în categoria thermo dispozitivelor medicale casnice pentru al doilea an consecutiv în sondajul „2021 7th Brand Satisfaction Customer Index (BCSI)” organizat de Korea Marketing Association.
Sondajul „Indicele de satisfacție a clienților privind mărcile 2021” selectează produse și servicii care au creat performanțe de piață prin activități exemplare de gestionare a mărcii pe parcursul anului, în scopul consolidării competitivității industriei coreene.
Ceragem a primit laude pentru oferirea de diverse oportunități de experiență și pentru stabilirea de servicii orientate către clienți, cum ar fi suportul post-vânzare. Ceragem oferă un „serviciu de experiență la domiciliu” în care clienții pot experimenta direct produsul în timp ce vad efectele produsului și oferă o varietate de servicii, cum ar fi inspecția produsului, ghidul de utilizare și îngrijirea sănătății.
Un oficial Ceragem a spus: „Acest premiu este rezultatul eforturilor noastre de a aduce satisfacția clienților, concentrându-ne pe cercetare și dezvoltare continuă și consolidând capacitățile noastre de servicii.