Ceragem, nr.1 în satisfacția clienților în industria de dispozitive pentru asistență medicală

Ceragem a câștigat primul loc în sectorul producției de dispozitive pentru asistență medicală (aparate de masaj) în cadrul sondajului „2023 National Customer Satisfaction Index (NCSI)” realizat de Centrul de Productivitate din Coreea.
Indicele național de satisfacție a clienților (NCSI) este un indice prin care clienții care au utilizat produse și servicii produse și vândute în Coreea evaluează direct calitatea și satisfacția lor. Ceragem a fost foarte lăudat pentru realizarea inovației în produse și servicii prin management orientat către consumator, cum ar fi dezvoltarea de soluții diferențiate de îngrijire la domiciliu și marketing experiențial, și a fost selectat ca numărul 1.
Ceragem a introdus un sistem inteligent pentru a îmbunătăți managementul calității in fabrica și a deschis un centru de inovare în Cheonan pentru a extinde siguranța calității. Planifică să deschidă un centru clinic la Universitatea City din New York, în estul Statelor Unite, în cursul acestui an.
Un oficial Ceragem a spus: „Vom continua să depunem mai mult efort pentru îmbunătățirea calității produselor și a serviciilor pe baza viziunii noastre de management orientate spre consumator”.