Ceragem a anunțat pe 28 martie că a fost selectată drept marca nr. 1 în sectorul de electrocasnice medicale de uz casnic în cadrul sondajului „24th Korea Brand Power (K-BPI)”, găzduit de Korea Management Association Consulting (KMAC). K-BPI este un indice care măsoară recunoașterea și loialitatea mărcilor importante care reprezintă Coreea în fiecare an de către Korea Management Association Consulting și este un sistem de certificare a valorii mărcii care funcționează din 1999.
În cadrul acestui sondaj, Ceragem a primit evaluări înalte pentru produse, cu mai mult de 20 de ani de experienta în domeniul sănătății, servicii pentru clienți orientate spre testare și recunoaștere a mărcii pe piața de electrocasnice medicale. Dispozitivul medical de termomasaj al coloanei vertebrale Ceragem a fost certificat de Ministerul Securității Alimentelor și Medicamentelor pentru patru rezultate: ▲ tratamentul prolapsului discului intervertebral (discului) ▲ tratamentul stenozei degenerative ▲ ameliorarea durerilor musculare ▲ îmbunătățirea circulației sângelui.
Ceragem operează 120 de cafenele unde se pot testa dispozitivele la nivel național si spații de testare de brand administrate direct de Ceragem, toate acestea pentru a oferi oportunități diverse de testare consumatorilor.
În plus, oferă un „serviciu de testare la domiciliu” care permite clienților să testeze acasă și să ia o decizie de cumpărare.
Un oficial de la Ceragem a spus: „Motivul pentru care am reușit să câștigăm primul loc la categoria electrocasnice medicale consecutiv timp de 2 ani este datorită interesului și afecțiunii constante a clienților noștri. Vom continua să devenim un brand care contribuie la îmbunătățirea calității vieții clienților noștri, oferind cele mai bune produse și servicii.”, a spus el.