Compania de dispozitive medicale Ceragem a anunțat pe data de 26 că a fost ieșit pe locul 1 doi ani consecutiv în sectorul medical (dispozitive de masaj) în cadrul clasificării „Indicele Național de Competitivitate a Mărcilor (NBCI) 2025”.
NBCI este un indice care evaluează obiectiv activitățile de management ale mărcilor prin punctarea competitivității, investigând popularitatea mărcii, imaginea și loialitatea clienților. Acest clasament a fost implementat de Centrul de Productivitate din Coreea în 2003.
Ceragem este lider în sectorul îngrijirii medicale la domiciliu, bazându-se pe tehnologia medicală și cunoștințele acumulate timp de 27 de ani. În special, sugerează 7 obiceiuri de sănătate pentru o viață bună, inclusiv îngrijirea coloanei vertebrale, exercițiile fizice, odihna, frumusețea, circulația sângelui , energia, mentalitatea și oferă clienților experiențe de brand diferențiate prin produse și servicii care reflectă nevoile acestora.
Produsul său emblematic, dispozitivul medical pentru îngrijirea coloanei vertebrale „Master”, este un produs care concentrează tehnologiile de bază ale Ceragem. Acesta analizează cu precizie greutatea utilizatorului, lungimea și curbura coloanei vertebrale și oferă căldură concentrată de până la 65 de grade și masaj personalizat, urmărind linia coloanei vertebrale.Acesta consolidează marketingul experiențial centrat pe client și crește loialitatea față de brand. Este conceput astfel încât clienții să poată testa produsul și brandul în mod natural, într-o atmosferă confortabilă, prin intermediul centrelor de testare operate la nivel național.

