Ceragem a anunțat pe 24 că s-a clasat pe primul loc la categoria dispozitive medicale „2023 Korea Purchase Ease Index (KPEI)” pentru al șaselea an consecutiv la ceremonia de decernare a premiilor „2023 Korea Brand Awards”, găzduită de Asociația de Marketing din Coreea. În plus, în sondajul „2023 Brand Customer Satisfaction (BSCI)”, s-a clasat pe primul loc în categoria thermo dispozitive timp de patru ani consecutivi și a câștigat astfel primele titluri în două sondaje de marcă simultan.
„Purchase Safety Index of the Korean Industry”, găzduit de Asociația de Marketing din Coreea și gestionat de o agenție de evaluare a consumatorilor, cuantifică nivelul de siguranță al produselor și serviciilor prin măsurarea factorilor de anxietate pe care consumatorii îi iau în considerare în procesul de luare a deciziilor de cumpărare. Ceragem a fost recunoscut pentru fiabilitatea și expertiza sa ridicată ca companie producătoare de dispozitive medicale de 25 de ani, aflandu-se pe primul loc în categoria thermo dispozitivelor timp de șase ani consecutivi.
În același timp, a câștigat primul loc la categoria thermo dispozitive in sondajul „Brand Customer Satisfaction” pentru a patra oară consecutiv în acest an. Sondajul „Brand Customer Satisfaction” este un sistem care selectează mărcile care obțin o satisfacție ridicată a consumatorilor pe baza unei competitivități excelente a produselor și este calculată prin sondarea cuprinzătoare a satisfacției generale resimțite cu marca și intenția de a o recomanda.
Ceragem își produce toate produsele în propriile sale fabrici interne pentru a oferi asigurare clienților că le pot folosi cu încredere. Prin „Centrul de inovare a calității”, obținem un proces de calitate standard global și promovăm continuu optimizarea sistemului de producție.
Un oficial Ceragem a spus: „Mulțumită clienților care au oferit Ceragem sprijin generos și care au avut încredere și l-au folosit întotdeauna, am reușit să fim clasați pe primul loc la categoria thermo dispozitive timp de 6, respectiv 4 ani consecutiv”, și a adăugat: „Vom continuă să efectueze cercetare și dezvoltare a calității serviciilor pentru a oferi clienților experiențe unice în viitor.”