ianuarie 10, 2023
Pe locul 1 în categoria dispozitivelor medicale în sondajul Korea Consumer Forum timp de 5 ani consecutiv
Ceragem, a câștigat marele premiu „Korea First Brand ” la categoria dispozitive medicale timp de 5 ani consecutiv
Ceragem a anunțat pe 29 decembrie că a câștigat marele premiu la categoria dispozitive medicale timp de cinci ani consecutivi in cadrul evenimentului „2023 Korea First Brand Awards”, găzduit de Forumul Consumatorilor din Coreea.
Marele Premiu `Korea First Brand`, care sărbătorește a 21-a aniversare în acest an, selectează și premiază marca de top din fiecare domeniu pe baza sondajelor de satisfacție a consumatorilor și a evaluărilor experților ca indice de măsurare a performanței mărcii. Anul acesta, aproximativ 410.000 de consumatori au participat la evaluare pentru a selecta cele mai bune mărci de la care avem mari așteptări în 2023.
Ceragem a primit un scor mare la evaluarea așteptărilor clienților și a satisfacției mărcii în sectorul dispozitivelor medicale și a fost selectat drept câștigător al marelui premiu.
Dispozitivul Ceragem, un aparat medical pentru coloana vertebrală, este un produs care a acumulat cunoștințe în domeniul sănătății timp de aproximativ 20 de ani. Nu numai că eficacitatea sa a fost recunoscută de autoritățile sanitare din fiecare țară, inclusiv de Ministerul pentru Siguranța Alimentelor și Medicamentelor, U.S. Food and Drug Administration (FDA) și certificarea europeană (CE), și a fost lansat recent oficial si pe piața din SUA, accelerând intrarea sa pe piețele de peste mări.
Ceragem dezvoltă activ marketing experiențial centrat pe client prin „Well Café”, un magazin de testare gestionat direct, care încorporează o cafenea și „Serviciul de experiență acasă”, unde familiile pot testa produse acasă pentru o anumită perioadă de timp.
Un oficial de la Ceragem a spus: „Este o mare onoare să primim premiul timp de cinci ani consecutivi și cred că eforturile neîncetate ale Ceragem pentru dezvoltarea produselor și marketingul experiențial au fost recunoscute. Vom face tot posibilul in continuare pentru a oferi cele mai bune servicii. ”