• CERAGEM a organizat o declarație de presă pe subiectul „Managementul centrat pe consumatori (CCM)” la Academia din Seul pe 18 mai.
In această zi, evenimentul a avut loc online, cu prezența unui număr minim de persoane, inclusiv a CEO-ului Strategic Business Lee Kyung-soo, ținând cont de distanțarea socială.

Managementul centrat pe consumator (CCM) este un sistem acreditat la nivel național, operat de Agenția pentru Consumatori din Coreea și certificat de Comisia pentru comerț echitabil. Este evaluat la fiecare doi ani pentru a determina dacă toate activitățile desfășurate de companii sunt centrate pe consumatori și îmbunătățesc continuu activitățile de management.

Ceragem lucrează pe scară largă în activități pentru a consolida managementul orientat spre consumator.. Operăm un centru de experiență în care clienții pot experimenta produse înainte de a le cumpăra., desfășurăm Ecom, un serviciu de închiriere care vă permite să experimentați direct acasă înainte de cumpărare, si avem si un sistem de gestionare a clienților care îi ajută pe clienții care achiziționează produse să continue să folosească produsele pentru a-și gestiona starea de sănătate.

Sloganul „Mulțumesc, CERAGEM!” A fost selectat cu semnificația „a deveni un partener care aude cel mai mult cuvântul„ mulțumesc ”de la clienții din lume!”. Mulțumim, CERAGEM are dorința de a ajunge compania cea mai orientată spre clienți din lume, oferind servicii centrate pe client din perspectiva tuturor membrilor Ceragem, ducând la creșterea satisfacerii clienților care experimentează Ceragem.

Prin această declarație, va fi stabilit procesul de management centrat pe client și serviciile vor fi consolidate pentru a reflecta vocile clienților mai activ.

Un oficial al Ceragem a spus: „Începând cu această ceremonie , intenționăm să îmbunătățim toate activitățile, de la dezvoltarea produselor la servicii până la gestionarea post-vânzare centrată pe clienți și să le dezvoltăm astfel încât clienții să le poată experimenta”.